תקנון
ביטול עסקה :
לקוח זכאי לבטל עסקה אשר רכש ע"פ חוק הגנת הצרכן וזאת לא יאוחר מ-14 יום מתאריך הרכישה. ביטול עסקה יעשה אך ורק בתיאום למול צוות האתר.
לקוח אשר רכש מוצר וביטל עסקה, יחויב ב 5% דמי ביטול מערך הרכישה או 100ש"ח, הנמוך מבינהם ובנוסף יחוייב בדמי הובלה והוצאות נוספות במידה והמוצר נשלח ללקוח גם אם טרם קיבל המוצר בפועל.
כמו כן, לקוח אשר קיבל את המוצר עליו להחזירו למחסני החברה / האתר בתיאום למול צוות האתר טרם אישור ביטול העסקה. על המוצר להיות סגור, באריזתו המקורית שלא נעשה בו כל שימוש! על האריזה להיות שלמה ולא פגומה! בכל מצב אין לבטל עסקאות על דעת הצרכן בלבד, ויש להמתין לאישור צוות האתר. כמו כן , חובת החזרת המוצר למחסני החברה / הספק היא על הלקוח בלבד. היבואן און-ליין בע"מ לא יהיה אחראי ולא ישא בהוצאות שינוע כאלו ואחרות של המוצר שהוחזר.
למען הסר ספק! מכונות כביסה/מקררים/מוצרים הארוזים באריזה פלסטית קשיחה ארוזה באופן מוחלט (בליסטר) ומוצרים שנעשה בהם שימוש - לא ניתן להחזיר לאחר השימוש!
במידה של תקלה, אנו אחראים למענה פתרון ושרות באמצעות נותני השירות , ובמידת הצורך החלפת מוצר פגום.
לתשומת לבכם:
עסקה בטלה חד צדדית מצד מפעילי האתר , תוך שבועיים מיום קבלת הזמנה במסד הנתונים או ולאחר שנוסו שלושה נסיונות יצירת קשר מול הלקוח באמצעות שניים מאמצעי התקשורת הבאים : דוא"ל , טלפון רגיל ונייד , פקס , מכתב דואר רגיל.
מחיר הובלת המוצר לבית הלקוח וחזרה למחסני החברה / האתר : 85 ש"ח + מע"מ לבית הלקוח ו- 85 ש"ח +מע"מ חזרה למחסני החברה / האתר.
*מחיר ההובלה הינו בתחום הקו הירוק. מעבר לקו הירוק קיימת תוספת תשלום בהתאם למיקום.
*לא ניתן לקבל שירות מעבר לקו הירוק!
אספקת המוצר :
אספקת המוצר תבוצע תוך 7 ימי עסקים מרגע אישור כרטיס האשראי, לשם הבהרה מניין ימי העסקים אינו כולל שישי,שבת,ערבי חג וחגים , אלא אם צויין אחרת בעמוד המכירה.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית לרבות ישובים מעבר לקו הירוק, היבואן און-ליין ו/או הספקים יהיו רשאים להעמיד את המוצרים ללקוחות במקום סמוך מקובל, אשר יתואם עימם מראש. דע: היבואן און-ליין בע"מ עושה מאמצים לספק במועד מוצרים לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, ואולם באזורים כאמור ייתכן עיכוב של עד 14 יום במועד ההספקה הקבוע בדף המכירה למוצר, ועיכוב כאמור לא ייחשב כאיחור כלשהו באספקת המוצר.
הצהרת פרטיות :
בתהליך הרכישה נמסרים פרטיו של הלקוח וכן פרטי התשלום לצורך ביצוע העסקה. פרטי התשלום יימסרו טלפונית או דרך רכישה באתר האינטרנט או ישירות למול צוות האתר. צוות האתר מתחייב בכל זמן לסודיות ושמירת פרטיו של הלקוח ופרטי התשלום אשר לא ישמשו לשום צורך מלבד אמצעי לרכישה אותה ביקש הלקוח במסירת פרטים אלו. פרטי התשלום אינם נשמרים במערכת ועוברים גריסה אלקטרונית כ-24 שעות מרגע מסירתם ורכישת המוצר. כמו כן, הזמנות אשר תתבצענה באתר האינטרנט מאובטחות ע"י פרוטוקול SSL3.
איסוף עצמי:
ניתן לאסוף את המוצרים באופן עצמאי ממחסני החברה / האתר בתיאום מלא עם צוות האתר. לקוח אשר יבקש לאסוף את המוצר ללא הובלה לא יחויב בעלות ההובלה אשר נקבעה לאותו מוצר. מוצרים אשר יאספו ע"י הלקוח ללא הובלת החברה / האתר האחריות על ההובלה ועל המוצר עצמו חלה על הלקוח. צוות האתר אינו אחראי לכל מוצר שנפגם עקב הובלה לא נכונה של הלקוח.
עדכוני מחירים:
מתבצעים כל העת על מנת להבטיח ללקוח את המחיר הנמוך ביותר. שינויים אלה מצריכים עבודה אנושית ,מאומצת וקשה מול ממשק הניהול במחשב. היה ונפלה טעות אנוש, טעות בהקלדה, השמטת ספרה, היבואן און-ליין בע"מ לא מתחייבת לספק מוצר/שירותים אלה. מצהירה ומתחייבת, שטעויות מסוג זה יכולות להיעשות אך ורק, בתום לב, ויש לראות בהן טעויות אנוש. היה ויש ספק לגבי מוצר / מחיר מסוים , אם מצאת טעות כזו או אחרת , יש לפנות מייד למחלקת שירות הלקוחות , באמצעות מייל info@online-inport.co.il, או לטלפון 03-5626068
כמו כן, מפעילי האתר לא יתנו או יזכו לקוחות שרכשו מוצרים בכל זיכוי כספי זה או אחר לאחר אישור הזמנה בממשק הלקוח באינטרנט או טלפונית.
תוספות:
מחירי המוצרים אינם כוללים תוספות מיוחדות כגון תוספת קומה,מדרגות לוליניות ופירוק דלתות תוספות עבור משלוח יגבו ע"י חברות ההובלה ואינן קשורות לעיסקה עצמה.במקרים בהם לא ניתן לספק לישוב מסוים האתר מתחייב להודיע ללקוח תרם ביצוע העיסקה/חיוב. הובלת המוצר מעל קומה שלישית הינו לפי 50 ש"ח עבור כל קומה נוספת למעט מקררים.פירוק דלתות ינוע בין 80-180 ש"ח לפי סוג המקרר וגודלו.
אין שירות מעבר לקו הירוק.
הובלה הינה בתחום הקו הירוק בלבד.
מעבר לקו הירוק קיימת תוספת תשלום להובלה בהתאם למיקום.













